maanantai 19. lokakuuta 2015

Polkee paikallaan

Mikään ei etene. Ei ajatus, ei matka. Just nyt ei huvita jäädä analysoimaan tätä, joten hyppään seuraavaan asiaan (joka ei sekään etene).

Sivupalkista näkyy painonkehitys. Kehitys on ollut negatiivista kaksi viimeistä viikkoa. Ei kuitenkaan pahasti, sanoisinko, että paikallaan sekin.

Kävin puolitoista viikkoa sitten leffassa ja ostin sinne evääksi pienen määrän irtokarkkeja. Mun suosikkeja eli susupaloja, pandan toffeenappeja ja pätkis minibitesejä ei ollut, mutta olihan siinä monta muuta hyvää tarjolla. Olin todellakin kuin lapsi karkkikaupassa, kun niitä valitsin! Tarkkaa touhua :-D Ne maistuikin ihan hyvältä, mutta määrällisesti olisi riittänyt 1/3 taltuttamaan karkinnälän. Mitään makeanhimoa ei ole ollut. Herkutonta on takana nyt 110 päivää, ja sen on pitänyt ihan helposti. Aika paljon olen herkkuja syönytkin, jos kerran pelkästään ne pois jättämällä olen tiputtanut painosta yli 5 kg.

Nyt ajattelin ottaa pienen ryhtiliikkeen, jotta saisin vauhtia painonpudotukseen. Minun kohdallani se tarkoittaa pienempiä annoskokoja, enemmän kasviksia ja enemmän vedenjuontia. Alkaa N - Y - T - NYT!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti