sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Hyi minua!

Käyn parin päivän välein - ja välillä joka päivä - Bloggerissa lukemassa seuraamani blogit. Jätän viimeiseksi oman blogin kirjoittamisen, ja niinhän se aina jää kirjoittamatta. Tänään käänsin järjestyksen toisin päin.

Tällä viikolla kävin kahdesti fyssarilla oikomassa ruotoa. Henkinen puoli on ollut paremmassa jamassa kuin edellisellä viikolla, jolloin kaikki vitutti potenssiin viisi.

Olin asettanut tavoitteeksi, että syyskuun lopussa paino olisi 75,0 kg. En päässyt tuohon tavoitteeseen, mikä ei ole ihme, sillä en varsinaisesti tehnyt mitään sen eteen. Olen taas syönyt lihasrelaksantteja, ja ne kyllä lisäävät turvotusta. En ole käynyt läheskään joka päivä puntarilla, kun ei ole huvittanut. Ilman herkkuja olen ollut ja pari salaattilounastakin viikkoon mahtui. Muuten normaalia kotiruokaa (ja liikaa leipää).

Tänä aamuna vaaka näytti kuitenkin 76,7 kg, mikä tarkoittaa, että jo 6,2 kg on tiputettu! Matkaa on vielä (eikun enää!) 10 kg. Minulla on helmitaulu, joka konkretisoi urakan. Siinä on neljässä tangossa 20 helmeä eli yhteensä 80 helmeä: yksi helmi m erkkaa 100 g pudotusta. Kun alussa oli 16 kg tiputettavaa, niin kummatkin puolet kun käy kerran läpi (a 8 kg), on homma valmis. Tänään pääsin viimeiseen tankoon! Sen kun käy läpi, niin sitten ollaan puolivälissä ja saan kääntää helmitaulun toisin päin! Ensin pidin sitä niin, että näin kuinka paljon olen tiputtanut, mutta sen vauhti oli jotenkin masentavan hidas. Vaikka siis samallahan siinä näkyy sekä tiputetut että jäljellä olevat.

Jonkinlainen tavoite olisi varmasti hyvä laittaa vaikka jouluun saakka (enää reilu 10 viikkoa siihenkin, KÄÄK!) tai vuoden loppuun tai omiin synttäreihin. 75 kg on pakko saada rikki, mutta onnistuisiko jopa 72 kg jos tsemppaisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti