perjantai 28. elokuuta 2015

Uudet enkat!

Vaaka näytti tänään tasan 78,0 kg, mikä tarkoittaa, että paino on tippunut nyt -4,8 kg! Ihmettelen missä välissä, sillä minulla on ollut aikamoinen hoppu työnhaun kanssa. Olen väsännyt hakemuksia - kyllä siihen saa aina pari tuntia kulumaan, kun tutustuu uuteen firmaan ja muokkaa valmiinkin cv:n ja hakemuksen kohdilleen. Olen käynyt myös haastatteluissa, mikä on huippuhyvä juttu! Lisäksi olen kerännyt puolukoita, nyt jo 40 litraa. Tämä kaikki tarkoittaa sitä, että en ole sen kummemmin ehtinyt pohtia syömisiä, niissä on kyllä kiristettävää, olen lipsunut pois salaattilinjalta. Vedenjuonti on taas ihan retuperällä. Mutta ehkä jo huomenna nämä onnistuvat paremmin :-)

Herkuttomia päiviä on nyt takana jo 60:

***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti